Sidor

Etiketter

Sökning

Translation

Creative commons

Creative Commons License
Tors digitala portfolio by Tor is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Sweden License.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

torsdag 8 september 2011

Mitt självporträtt

                                                  
Jag heter Tor och är 13 år. Min favorit färg  är grön och mitt favorit djur är katt.
Jag fyller år den 8 maj och är dålig på allt.  Mina föräldrar är skylda och dom heter Mike och Åsa. Åsa bor i Lund och Mike bor i Helsingborg. Mina syskon heter Emily och Kajsa
och jag har ett låsas syskon som heter Saga och en låsas mamma som heter Gabriela.

1 kommentar:

  1. Det är synd att du skriver att du är dålig på allt. I övrigt är texten trevlig och man blir nyfiken; vill veta mer. Tänk på att skriva ihop sammansatta ord. Tänk också på att skriva utförligare.

    SvaraRadera