Sidor

Etiketter

Sökning

Translation

Creative commons

Creative Commons License
Tors digitala portfolio by Tor is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Sweden License.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

torsdag 15 september 2011

Sammankoppling

  Jag har valt att berätta om när James och Sovay bråkar med  varandra. 
  Det påminner mig om när jag och Kajsa (en väldigt jobbig syster) bråkar (jag har ingen bestämd gång som vi bråkar).
                                    
  Likheter: Vi är arga på varandra, jag hatar också Kajsa och Kajsa hittar på massa saker för att sätta dit mig. Skillnader: Vi bråkar om olika saker, vi gör det inte ute vart som helst och bråkar och jag är inte otålig som Sovay var över att få slåss. 

1 kommentar:

  1. Låter kanske lite väl hemskt att du vill skjuta henne i huvudet. Kan man uttrycka sig lite trevligare??? Du har hittat en tydlig koppling. Tänk på layouten i texten. I nuläget börjar raderna lite var som helst.

    SvaraRadera