Sidor

Etiketter

Sökning

Translation

Creative commons

Creative Commons License
Tors digitala portfolio by Tor is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Sweden License.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

torsdag 11 oktober 2012

Idrotts dagbok, Gunnesbo rundan andra gången

Gunnesborundan andra gången




Första gången fick jag tiden 26:40. För mer information klicka här!

Denna gången fick jag tiden 20:00, men mitt mål var under 20 minuter. Det var dock motvind och jag sprang lite fel så jag behövde vända om. Det tog nog mellan 00:50-01:05 minuter extra. Jag sprang hela tiden. Jag blev nog lite mindre trött denna gången fast det var motvind men fick lite håll (inte så mycket. Jag har förbättrat min kondition genom att jobba så effektivt på idrotten som möjligt och att komma till idrotten varje gång. Jag har också gått på min aktivitet och sprungit ibland. Under allt det så har jag arbetat mot en bättre kondition. Jag hittade det bättre genom Gunnesborundan denna gången och jag åt bättre till frukost.

Jag ska fortsätta att försöka förbättra min kondition i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar