Sidor

Etiketter

Sökning

Translation

Creative commons

Creative Commons License
Tors digitala portfolio by Tor is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 Sweden License.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tisdag 27 november 2012

Reflektion: Tutankhamun

Plus: Det var mycket intressant fakta, bra med att man kunde lyssna på inspelningen ifall man föredrog det än att läsa (så man kunde välja det man föredrog), även om sakerna var äkta var de ändån intressanta, det var trevligt med filmen, den faktan jag mest gillade var den när Carter upptäckte Tutankhamun.

Minus: Man kunde inte sätta på filmens ljud igen ifall man skulle vilja lyssna på den faktan för att repetera det som hände i filmen och jag kunde inte hitta alla nummer som var att lyssna på så jag fick lyssna på dem utan att kunna se utställningen.

Men för det mesta tyckte jag att det var trevligt.

1 kommentar:

  1. Intressant reflektion du har skrivit. Jag gillade också uppläget med bio och hörlurar. Jag tyckte där var mycket att kolla på, tänk vilken kunskap de hade redan på den tiden.

    SvaraRadera